Onze Blogs

3 vormen van contentmarketing
contentcontentmarketingcontentstrategie

Dé strategie voor jouw content

Zoek je een manier om jouw content een langdurige boost te geven? We delen met jou de 3H-methode van Google! Deze methode geeft je handvatten ...
Goed doel
donateursgoede doelenMarketing

Donateurs werven voor goede doelen

Door de huidige situatie in de wereld zien we steeds meer goede doelen en individuele initiatieven ontstaan. Naast geld doneren mensen knuffels en speelgoed aan ...
Onderscheidend vermogen

Het belang van een sterke merkidentiteit

In de afgelopen tien jaar is het aantal bedrijven in Nederland met 50% gestegen (CBS). Zelfs tijdens de coronacrisis schieten bedrijven nog steeds als paddenstoelen ...
E-mailmarketing

Een vliegende start met e-mailmarketing

Wat is e-mailmarketing? E-mailmarketing is nog steeds het meest effectieve online marketing kanaal. De ROI (return on investment) is ongeveer 125%. Daarmee is het vier ...
social media
FacebookInstagramLinkedInSnapchat

Social media strategie: welke kanalen kies jij?

Als organisatie wil je goed vindbaar zijn voor je doelgroep. Dit betekent dat jij moet zijn waar je doelgroep is. Social media is niet meer ...
Belang van SEO
Digital marketingSEO

3 redenen om SEO in te zetten

Het bereiken van je doelgroep in een wereld waarin reclame-uitingen je om de oren vliegen, is niet altijd even makkelijk. Je kan ervoor kiezen een ...
marketing en communicatie, een pootje van de organisatie
CommunicatieMarketingnon-profitStrategie

Marketing en communicatie een pootje van de organisatie?

Non-profitorganisaties hebben met marketing- en communicatiestrategieën hele andere doelen dan commerciële organisaties. Commerciële doelen zijn vaak moeilijker te halen, omdat ze een ingewikkeld verhaal hebben. ...