Goed doel

Donateurs werven voor goede doelen

Door de huidige situatie in de wereld zien we steeds meer goede doelen en individuele initiatieven ontstaan. Naast geld doneren mensen knuffels en speelgoed aan kinderen uit oorlogsgebieden, maar ook steun in de vorm van voedingsmiddelen en medicijnen neemt toe. Het doneren van spullen is een praktische manier om te helpen waar het nodig is. Goede doelen en instellingen proberen … Lees verder

3 vormen van contentmarketing

Dé strategie voor jouw content

Zoek je een manier om jouw content een langdurige boost te geven? We delen met jou de 3H-methode van Google! Deze methode geeft je handvatten om de content van jouw organisatie strategisch in te zetten. Het geheim achter dit model? Een consistente en gevarieerde aanpak, om jouw doelgroep te bereiken, prikkelen en binden. Dat is toch wat je wilt? Wat … Lees verder

Onderscheidend vermogen

Het belang van een sterke merkidentiteit

In de afgelopen tien jaar is het aantal bedrijven in Nederland met 50% gestegen (CBS). Zelfs tijdens de coronacrisis schieten bedrijven nog steeds als paddenstoelen uit de grond. Door de wildgroei aan merken in de markt wordt het als organisatie steeds lastiger om onderscheidend te zijn. Hoe positioneer je je in een markt met zoveel aanbieders? In de non-profitsector begint … Lees verder

E-mailmarketing

Een vliegende start met e-mailmarketing

E-mailmarketing is nog steeds het meest effectieve online marketing kanaal. Het is vier keer effectiever dan andere online marketing kanalen. Hoe begin je met e-mailmarketing? In deze blog helpen we je op weg. Van praktische tips tot inspirerende voorbeelden.